måndag 18 februari 2013

Välkommen tillbaka flåset....

Idag har jag i vanlig ordning städat ett gym, tagit hand om kunder, haft instruktioner och även hunnit med en fikapause...Mina fyra timmar om dagen skulle egentligen behöva dubblas om jag skulle hinna med allt jag behöver göra där just nu känns det som...









Nytt protein fick följa med hem...Men tycker personligen att jordgubb smakar godare än vanilj...


Måndagkväll och ledig resulterade i att premiärbesöka Tallhalla för att köra CX och Bodyattack...Har i princip inte kört någon konditionsträning sen i slutet av november så ni kan gissa hur jag gruvade mig...Har kört två timmar spinning och ett crossfitpass men that´s it...Cxpassat flöt på bra som alltid och börjar känna mig riktigt stark i magen nu men sen rev Attacken igång och SHIT säger jag bara! Alltså min kondition suger nått fruktansvärt!! Men tack vare min benstyrka från pumpen så lyckades jag ta mig genom passet men lätt var det inte...Svarar mitt muskelfäste i övre vaden bra på det här så kommer jag absolut fortsätta med konditionsträning och då i form av intervallträning på löpbandet och självklart Bodyattack...Helt suveräna ledare, Camilla och Anna-Lena, som kör järnet från första minuten med ett leende som smittar...Tack för att ni fick mig att ÄNTLIGEN toksvettas igen!!!



Laddade med vätska innan dubbla pass...



CXinstruktören Susanne...



100% Energi och Glädje...



Härlig och välförtjänt stretch...






Svettigt nöjd mamma och dotter...


Som alltid efter lång träning så blir jag sjuuuuukt sugen på allt onyttigt och Julia har försökt övertala mig om att vi ska försöka att vara lite nyttigare...Jag började nere vid Delinsbackens början att fråga om det inte var nått som fattades hemma, allt för att smussla med mig något chokladaktigt hem, men icke...Det var bara att bita ihop och passera...Men jag hade en joker i fickan...Visste att i frysen fanns en bit cheesecake kvar och självklart ligger den fint i min mage i detta nu ;)

Igår frossade vi frukt i STORA lass och chokladen på bilden hade Julia valt... 70% Cacao SÅKLART!!! Jag önskade mig att doppa bananerna i ljus Marabou naturligtvis...Men hur som helst var det gott...


Chokladdoppade bananer...



























Och kvällens nyttighet förutom min cheesecake blev Kvarg som vi blandade med Funlight och sen på med bär...Gott och en riktig proteinbomb för musklerna ;)


500g burkar på Coop för 15 kronor...



Jordgubbsmaken i Funlight blev utsökt i kvargen...



Rör om ordentlig och snåla inte på saften...






Efter en tur på gymmet för att mjuka upp min sjukt onda träningsvärk och dubbla pass så ligger jag nedbäddad i soffan och mår underbart....


Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar