torsdag 6 februari 2014

Vecka 6...







 Grävde fram en gammal niketröja som matchade mina nya skor!




 499:- Team Sportia ord 1000:-









 Gott! Finns på Delins...




 Efter fyra veckor kom dom från Kina :)




 Kopia för 280:- Orginalet är bäst men finns inte att få tag på längre...




 Inte samma komfort och lite billigare gjord men helt ok! Aliexpress.com...




 Efter spinningen igår så körde vi lite mer benstyrka och mage och behöver jag säga att det var svettigt?




IT-pass med underbara Dolores idag...









 Förtjänade en fika efter tre timmars städning på gymmet...




 En timmes vila på soffan innan matlagning och GRIT!




 Redo för GRIT men trötta ben från spinningen...




 Instabild...




 Tummen upp för att jag tog mig igenom passet rätt bra med tanke på svanskotan...




Vi får med oss fler och fler killar till passen och dom gillar det...Bra jobbat Memet!!!



Trött nöjd och glad och tacksam för alla jag har runt omkring mig och just ikväll en extra stor kram till min älskade Julia <3


Godnatt!


<3 <3 <3

3 kommentarer:

  1. Vad heter sidan (Kina) där du hittade Nike skorna ? Fick du betala tull o moms också ?

    SvaraRadera
  2. Sidan heter aliexpress och nej det är tullat o klart och just därför det tar 4 v att få dom ;) runt 300:- kostade dom ;)

    SvaraRadera