söndag 9 februari 2014

Överraskat mig själv...


06.30 värmde upp inför step under täcket...

Alltså hur kunde jag lova att delta på ett pass stepup/styrka klockan SJU en fredagsmorgon? Kan lova att jag ångrade mig rejält men jag håller vad jag lovat så det var bara att bita i det sura äpplet! Väl på gymmet tio minuter innan det var dax hinkade jag i mig kaffe med hopp om att vakna till liv men utan resultat...Katharina som vid det laget varit vaken några timmar sken som alltid som en sol och nog vart hon lite chockad att fröken sömntuta infann sig så tjihi vad stolt jag blev...



Jo hon höll mig i ett stadigt grepp för att jag inte skulle dra mig ur...(bild från fotograferingen till PTkvinna)




Fröken Dahl var aningen piggare än Lundh...





 Ja henne var det fart på!!!!




 Anja och Tea kör styrka...









 45 minuter senare var lyckan total och jag började vakna till liv...





Redo för en helg!!!



Hur som helst kommer jag absolut att köra passet igen då jag gillade den typen av stepup med inslag av styrka och burpees men jag serverar frukost varannan fredag så det får bli när jag inte jobbar...Så ni som inte testat GÖR DET! Frukosten efter ute i receptionen smakar godare än någonsin! Tack Katharina för ett toppen pass!




ÄLSKAR mössa på nu när jag spar ut håret och ser ut som jag vet inte vad??? Men hunnit med ett besök till Sandra som inte saxat igenom håret men dock gjort mig till en blondin från rot till topp...










Sandra försöker lära mig att sätta upp hockeyfrillan med hårnålar men tror ni jag fixar det? NOT!




 Damp ner i brevlådan! Så underbart med ett sommarbröllop!



Var inbokad på fredagens GRIT på kvällen men avbokade den och lyssnade på kroppen som inte riktigt vill som jag just nu...For istället och hämtade mat från Thaivagnen och kollade OS invigningen....














 Lördagsmorgon Bodypump 09.30 så ingen sovmorgon inte!




 Efter pumpen drog jag och Lea till Hudik för att hämta vår beställda matta på MIO...




 Roadtrip!









 SÖTASTE kudden såg jag där! 




 Köp mig!




 Lunch på stan och jaaaaa EN BULLE i högra hörnet!




 Matta 3x2 meter och jag...




 Köpte doftpinnar med en underbar doft på Åhlens...














 Bra alternativ isf doftpåse...









 En ny pyjamas...




 Hårband till hockeyfrillan...




 Träningströja HM...









 Hemmakväll med Tacokyckling...




Nu ska dom vita RUSTA mattorna ut och in med den stora...



Ha en underbar söndag för det ska jag ha!


Godnatt!

3 kommentarer:

  1. Åh kan du inte dela med dig av receptet på taccokyckling ? :) Kram /B

    SvaraRadera
  2. Det ligger redan ute på bloggen 2/3 2012 ;) så kolla där :)

    SvaraRadera
  3. Tack ! :) Då ska jag kolla där :)

    SvaraRadera