måndag 24 februari 2014

Livet är som en brustablett, det löser sig...






Tuffa dagar/nätter med en molande värk som aldrig tycks ge sig...Inte tränat fullt ut på 5 dagar och det får mig att hamna i någon form av koma...Alltså noll energi och hamnar på soffan med benet i högläge och där ligger jag och surar och blir frustrerad...Men läkaren gav mig ett ok att träna överkroppen så nu blir det lätta vikter i bänkpressen och lite sittande bicepscurls och kan lova det börjar bli enformigt...





 Jag och "biffarna"...









 Tränas det inte så bakas det...









 Den fyllningen kan jag dricka ur kastrull...









 Tur den blev perfekt för mitt psyke hade inte klarat en fail!!!




 Lea tog två bitar och gissa vad mamman tog? FEM!!!!!!



Som en blixt från klarblå himmel så slog det mig igår att jag VILL klippa av mig håret...Jag har örsat i detta hår nu ett tag och när jag äntligen får upp det i en liten svans och stått ut i veckor så kom beslutet...Väntar tills det är dax för blekning nästa gång och tar det då...Undrar om jag hinner ångra mig igen ;)



























Hade utvecklingssamtal med Lea och hennes lärare i morse och kan bara säga att mamman växte där och då någon centimeter...Stolt är jag och betygen är oförskämt bra...Nästan alla ämnen var mer än väl godkänd och säger BRA jobbat älskade gummsan!


Glad prick det där <3



Nu väntar kvällsjobb på Citygym och ett pass Power-Fit!


Ha en fortsatt trevlig dag!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar