tisdag 18 februari 2014

VÅRKÄNSLOR...



Solen i ögonen och vårkänslorna har väckts till liv...




 Tips på prisvärda tights i dry-fit 349:- Sportamore...




 Söndagsspinning...





 Lagade kyckling med wokgrönsaker i sweet & soursås...Enkelt, snabbt och gott!
































Servera med mango chutney och Sweet Chili sauce...


1 kg kycklingfile 
1 pkt äggnudlar
1 burk sweet & sour Blue dragon (ruska ur det sista i burken med en dl vatten)
1 påse wok original

Krydda den strimlade kycklingen med grillkrydda och svartpeppar och stek dom gyllenbruna...Stek sedan wokgrönsakerna lätt och häll över dom och kycklingen i en form och häll över de kokta äggnudlarna och såsen...

Servera med Mango Chutney och Chili sauce!







 Söndagsmys med Lea...




 Humor...





 Måndagsmiddag på jobbet...Jag mockar pizza dom tränar ;)




 Jesper satt mittemot med sin deffmat!!! Alltså jag dör! STACKAREN som fick se mig svulla!!!





 Alexander fuskade 3 sekunder vilket resulterade i 20 straffburpees!!! Men underbaraste PF-teamet stod upp för honom och körde på vid hans sida...Tror ni någon fuskade efter hans miss? NJET! (man får fuska lite men säg inte det till Brassen)




 Nytt löpband från Matrix...Nu finns 5 st hos Citygym...



Hm...jag hann inte mer än skriva på bloggen att min skada vänt och som ett knytnävslag i nyllet kom den tillbaka!!! Alltså hallå!! NÄR ska jag slippa allt? Jag har känselbortfall i en del av skinkan, benet och hela hälen...Något trycker på nerven och vi gissar på en inflammerad muskel efter att jag ramlade och slog mig illa...Sen att sprickan i svanskotan är där gör INTE saken bättre...Hoppade Bodypumpen ikväll och gick på ett pass RPM med Jennie...Ett härligt pass med en mycket bra instruktör och kommer fortsätta att köra det på tisdagar de gånger jag inte kör Pump...TACK för en genomkörare Jennie :)




Kvällsfavorit...Cornflakes i mjölk med bananskivor och hallonsylt!


Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar