lördag 15 februari 2014

ÄNTLIGEN!





När träningen är en stor del av mitt liv så har det varit jobbigt med det senaste halvårets skador...Jag hade nästan gett upp hoppet men igår släppte det äntligen...Jag får fortsätta att undvika benböj med vikter och lyssna på kroppen men ÄNTLIGEN går det åt rätt håll!




 Torsdagens spinninggäng...




 Fyra nyanser av corall...




 Alla Hjärtan Dag!




 Goaste Lea...









 Blombud till jobbet...TACK älskade Misha!
























 Vad säger man? Jo vi GILLAR NIKE!!!









 Fredag och GRIT med BÄSTA Carro och Susanne!




 Tofsen växer!



Efter passet så bestämde vi oss för att laga lite middag hemma hos oss...Och det bästa med allt var att jag fick sittandes titta på när mina vänner fixade den! LYX! Kände mig väldigt bortskämd ska ni veta och GOTT blev det!









 Carro fixade smördegsinbakade kycklingfiler fyllda med solrostorkade tomater, pesto och mozarella...




 Lina fixade salladen...



















 Linas vän Niklas från Västerås var på besök...









 TACK underbara ni!














 Fick lunchbesök idag...














 Grädde med frukt och bär och jag smusslade även på lite chokladsås ;)




 Umgåtts med dessa pinglor...




 Slappat i soffan och kollat OS och bandy...




 Blev ett skönt gympass nu ikväll...




 Bänkpress och lite annat blev det...




8 medaljer hittills men just denna fick en att vråla och tårar trillade...Vilka tjejer och Kalla är i en klass för sig! GRYM är bara förnamnet! GRATTIS säger jag!



Härlig lördag börjar nå sitt slut och mina tjejer sover borta så huset är tyst och tomt och jag ska ta mig ett bad och tända några ljus och bara njuta innan sängen ropar på mig...


Godnatt!


<3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar