torsdag 13 februari 2014

Lätt sliten men vid gott humör!












 Ny arbetsjacka från BMR...









 Lunch innan PFpass och ITpass...




 Starka Sara...




 Pär körde en premiär...




 Madde...




 Karin kör på...














 Katharina...









 IT-pass med en underbart positiv Johanna!




 Hm...Stoppa mig någon!









 ÄNTLIGEN fick jag mina makaroner med korv!





 Tack fina!




 Igår var det dags för GRIT cardio igen och övervägde att delta då jag hade tre pass i kroppen sen dagen innan...Men det är ju så plågsamt roligt så jag körde på...Tack och lov så hade jag Åsa vid min sida som fick mig att inte ge upp då orken höll på att svika mig...Så underbart när det är över och kan säga att jag sällan blir kräksjuk men igår var det nära!!!









Ikväll hoppar jag in och leder Bodypump för Camilla och avslutar kvällen med ett pass spinning och sen i helgen blir det VILA!!!



<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar