tisdag 11 februari 2014

En ny vecka med knökfull agenda...


 En text att ta till sig...Ibland tänks det för mycket...




Släpp det och låt tiden utvisa...Just do it!





 Fick med mig Lea på jobbet då hon hade lovdag...




 Gympa med Friskolan från Ämbarbo...














Power-fit 













 Julia försöker övertala mig att bli nyttigare...Saknar stuvade makaroner och Delinskorv!!! ;)









 Tog mig inte till gymmet igår men dock till soffan så dagen fick börja med ett gympass...




Härligt överkroppspass...Självklart ska precis allt dokumenteras för alltid retar det någon ;)




 Alltså vad har Julia gjort med mig!!! Men gott var det :) Lite mat innan efm ryggpass...





 Ser ni skillnad?  Kopian är lite pluffigare än originalet som både sitter skönare och är smidigare men vad gör väl det för 280 spänn! Gillar även färgen mer på mina favoriter som varit med i två år...




 Rundade av kvällen med att delta på ett pass Bodypump...




 Kvällsmacka med lax...




Och underhållning av bästa Lea...




Soffan, blogg och en skål med götta!



Nike tights 299:- dry fit och Jacka 599:- Sportamore...



Nu sängen för imorgon är det gymmet som gäller, lunchpass Power-Fit och en IT träning och kvällen bjuder mig på ett pass GRIT cadio!


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar