fredag 21 februari 2014

ÄNTLIGEN en doktor som  agerade...


Tyckte någonstans att mitt tillstånd var livshotande men det tyckte inte personalen ;)

Efter att i tre dagar gått med känselbortfall i skinkan, låret och foten så hade jag fått nog...Att inte få sova på nätterna pga av värk förgör en sakta men säkert...Bandybollen har varit min räddning då den placerats så nerverna som klämts frigjorts och jag har kunnat somna men för att sedan vakna av en olidlig smärta när jag i sömnen rört mig så bollen halkat iväg...Men idag som sagt hade jag fått nog och bestämde mig för att inte lämna byggnaden utan att få en röntgen...

Fick ÄNTLIGEN en doktor som tog mig på allvar och han såg att jag led...Han sa att jag genast skulle få en smärtstillande spruta för att sedan skickas vidare till röntgen...ALLTSÅ hallå! Vart en riktig fylla och efter några minuter så kändes det som jag lätt som en plätt kunnat avverka en si så där 30 burpees utan problem men för säkerhets skull så undvek jag det ;)













 Allt ska dokumenteras ;)




 Pep till lite...aj aj aj!









 En rejäl böj där...








Det visade sig på röntgenplåten att jag fått ett ödem efter jag ramlat och slagit svanskotan som nu trycker på nerverna och framkallar mina känselbortfall...Nu blir det medicin och VILA i sju dagar men han lät mig liggandes köra överkropp tack och lov så bänkpress med lätta vikter får det bli, alltid något...









 Värktabletter som är narkotikaklassade så nu blir det in i dimman några dagar ;)




 Blev en jobbkväll då jag inte kunde köra varken pump eller spinning men äta kunde jag...Hade ett event på gymmet med Italiensk och gissa om det var gott!




 Nu matar jag på med protein och hoppas på att få behålla lite muskler...







Nu är det sova som gäller för 05.00 ringer klockan och drar mot Citygym för frukost!


Godnatt!


<3 <3 <3

1 kommentar:

  1. Va skönt för dig att läkaren lyssnade på dig, såg ju häromdagen på gymmet hur ont du hade.
    Ta inte i för mycket nu, bara för att du inte känner smärtan när du är i dimman ;)

    Kram

    SvaraRadera