tisdag 4 februari 2014

Sjukhusbesök...





Fullspäckat väntrum men det flöt på rätt bra men ni vet den där eviga väntan på sjukhuset...Man blir glad att den är "över" när man hör sitt namn men i nästa minut väntar man igen fast helt ensam instängd i ett rum utan tv och tidningar men med en IPHONE!!! Just dessa gånger är man tacksam att ha den att fördriva tiden med och nästan så att man blev irriterad när doktorn kom och störde ;) Carina rastlösheten själv förevigade stunden med att fota då det var svårt att sitta pga den ömmande svanskotan och en stund senare intog jag liggposition på sjukhusbädden med mobilen i näven och hade det helt ok...Mitt besök resulterade i att min svanskota förmodligen har en spricka då den fick sig en rejäl kyss den där lördagen för fem veckor sen då man gled in på dansgolvet i Söderhamn i fööööör höga klackar...Herregud jag som annars går i Nikeskor hela dagarna... Det blev Bambi på hal is kan jag lova...

Har hattat mig fram och inte riktigt förstått hur det legat till mer än att det gjort ont och att det hämmat min träning och i fredags så testade jag mina krafter med för mycket vikt på stången när jag utförde GRIT och vips så var skadan uppriven och man fick lixom börja om med läkningen...Lördag och söndag vart outhärdlig...Soffläge och gnäll, stackars mina barn säger jag bara! Men dom hjälpte sin mamma änglar som dom är...På söndagen tog jag mig till Gymmet för att kolla läget och vem hittar jag där om inte Stefan, min räddande "ängel", Bohlin! Vips så låg man på bordet och KNAK så lättade han på en låsning och jag kunde röra mig igen men kotan den får läka vidare och ömma ett par veckor till...



 Lite takbilder...Why not när man har trökigt!




 Vände kameran och hittade en uttråkad Carina...



Efter sjukan så drog jag ner till gymmet för att ha gymnastik med Ämbarbos friskola...Tanken var spinning men njaaaaa med min svanskota...Ska ha två pass med just spinning den här veckan och det får räcka så tjejerna fick testa Power-Fit och dom slet på bra men nästa måndag ska dom få trampa!




 Dannie slår säcken med hårda slag! Baaam!









 Madde...














 Hanna i klättrande planka...








Kvällens andra Power-Fit för för Gymmix och där matades det kan jag lova...Några nya stationer som jag hoppas dom kommer känna av imorgon...Alltid en sån härlig energi på dessa pass och 12 stationer är tufft! Bra jobbat hela gänget!














 Pernilla och Mia...




 Men kolla! Lyckades få med mig Mårten!







Nu sängen och imorgon väntar ett extrainsatt spinningpass och så har jag ett IT-pass i gymmet med en kund och ett efterlängtat pass med mig själv i gymmet...Pass pass pass pass pass...ZZZzzzzzz....ZZZzzzz....


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar