måndag 30 januari 2012


SpinningTime...

                                                         



                                             
Måndagar är slitsamma men dock fantastiska på samma gång....

Börjar kvällen med att köra dubbla spinnpass med LIFs herrlag...
Kan lova det känns i benen när man kommit någon minut in på pass
nr två men man biter ihop o försöker haka på grabbarna som gör ett
fantastiskt jobb i sadeln...

Sen efter ett snabbt ombyte så slänger jag mig in i bilen o drar till nästa
gäng som ofta står o gör upphopp för att hålla värmen medans dom
väntar på mig som sladdar in på parkeringen i sista sekunden...
Möts alltid av leenden o glada hej trots att termometern visar -8

Vi är en blandning tjejer som springer i olika tempon då jag själv valt
att jogga med dom som vill komma igång eller bara vill ta det lite lugnare
då mina ben behöver varva ner efter alla tunga backar från spinningen...
Risken finns att jag snart joggar själv då alla blir bättre o bättre på att få
upp farten...Men om 4 veckor så har jag kört klart mina pass med LIF
o då är det dags för mig att peta i en högre växel...

Så HALLÅ alla som vill komma igång!!!
Kyrkparkeringen 19.45 måndagar....

Man behöver INTE vara nått proffs i löpning utan kom som du är o gör det
du kan för allt är bättre än inget...

Hoppas vi ses!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar