onsdag 25 januari 2012

4 kg 599:-

MUSKLER

Jag tillhör en av dom som alltid haft svårt att över huvud taget få muskler att synas... Min sambo rekomenderade mig att pröva proteinpulvret han använder o jag tänkte att det kommer inte göra någon skillnad men gav det ett försök...  
Då jag oftast vill träna på gränsen till hungrig så blev det svårt att prestera o få ut 100% av träningen så började  med att ta en shake 30 min innan passet o kände genast att mer ork kom när man fått nått i magen... Direkt efter så tog jag en till för återuppbyggnad av musklerna samt att man inte skulle vara TOKhungrig när man kom innanför dörren...
Resultatet kom snabbt... ÄNTLIGEN såg jag små "bulor" börja ta form o idag har
jag nästan gjort slut på sambons 4 kg hink...

CORE PROTEIN

Är 100% rent vassleprotein som hjälper uppbyggnaden av musklerna o påskyndar
återhämtningen. Finns i många smaker men då jag bara prövat jordgubb. Kan lova att jag inte gillade den alls till en början o nu kan jag under mina pass längta efter att få hälla i mig den... Själv blandar jag pulvret med lättmjölk men funkar även med vatten...

Men se inte shaken som en ersättning mot dina måltider utan som ett tillskott för att verkligen se till att du har ett högt proteinintag...

PROTEINER = MUSKLER!!!

4 kommentarer:

  1. Hej,

    Det var ett bra pris. Vart handlar du?

    SvaraRadera
  2. Hej där!!! svensktkosttillskott.se :)

    SvaraRadera
  3. Jag fixade inte att dricka den blandad på mjölk så jag blandar med yogurt och några frysta bär.. lite fusk kanske, men måste vara bättre än att inte dricka den alls. :)

    SvaraRadera
  4. Låter utmärkt tycker jag :)

    SvaraRadera