fredag 27 januari 2012

Min träningsvän...




                                                   PACEMORNING....


Började fredagen med ett svettigt pass  med min vän Jeanette...
Hinner aldrig ses så nu fick vi tillfälle att umgås i 1 1/2 tim...
Så mycket prata blev det dock inte under den första delen av
passet då vi kickade igång från 0-100 efter en kram o ett hej...

Är egentligen ingen morgonträningsmänniska men det känns skönt
så här efteråt...

Vi körde konditionsbana i 40 minuter o sen gav vi oss på de fria
vikterna som är min favorit, gav magen en omgång o avslutade med
en stretch...

Om man tycker att löpning i drygt en halvtimme är tråkigt så prova
att köra den varianten vi körde idag...

* 5 min Skidmaskin
* 5 min Rodd
* 5 min Crosstrainer (tempo)
* 5 min Löpband (tempo)

x 2 varv så ska ni se att ni får en genomkörare som heter duga och
samtidigt stärker du muskler i armar, axlar o rygg mer än om du bara
löper på bandet...Men kom ihåg att altinera din träning så får du bäst
resultat...
Rodd...



Katharina lunchtränade...

Hanna Katharina o Jea...




Jea hurtar på löpbandet...






2 kommentarer:

  1. Hjälp!! Ja får dra av 3 min på varje ha ha! Idag gick jag i rask takt i 10min, skidmaskin 1min x 3, rodd 2 min x 3 och avslutade med jogging 10min. Känns som om det är bara uppvärmning för er! ^^ jag va nöjd med min insats tills ja läste detta inlägg ! Mohaha!! Kram å ps. Bloggen är jättebra även via mobilen!! Tack /E

    SvaraRadera
  2. Tack Eliza o du jobbar på bra o ska vara nöjd!

    SvaraRadera