torsdag 26 januari 2012

Camilla...


Som alla torsdagar så går jag på Bodypump som min vän Camilla leder...
En trygg o säker instruktör med ett härligt leende på läpparna som  får en
att ta i o prestera till MAX....

Mycket bra träningsform där man under en timme jobbar igenom hela
kroppen med stång, viktplattor o en bräda...

Ett pass ser ut så här:

1. Uppvärmning
2. Benböj
3. Bröst
4. Frivändningar
5. Triceps
6. Biceps
7. Utfall
8. Axlar
9. Mage
10. Stretch

Har ni inte provat så har ni missat en social träningsform där alla peppar
alla o kör på så det ryker...
Här stärker du varenda muskel i hela kroppen o tycker själv att just
Bodypump ger mig allt jag är ute efter...En STARK tränad kropp...

Som jag skrev tidigare om att hitta en träningsform som passar dig....
Jag har hittat min o jag bara ÄLSKAR Bodypump men även många fler
pass men dom är jag endast "förälskad" i....

Välkomna att testa hos oss på Gymmix...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar