måndag 30 januari 2012

                          100% Energi...




På söndagar leder jag Bodypump o det ger mig en sådan energi....
Runt 40 heltaggade underbara träningsglada människor som får mig
att bli TOKPEPPAD!

Varje vecka samma tid och jag kan lova att det ALLTID är den
där fantastiska stämningen...

Så fort man kommer dit o ser alla goa glada deltagare som vill
komma o köra på med mig så sprids en skön känsla i kroppen
o man ångrar inte en dag att man utbildade sig till instruktör....

Alla ger allt o lite till o vi peppar varandra från minut ett till sista
sekunden...

Tänk att man kan bli så "förälskad" i ett pass o sina deltagare...
TACK till var o en för att ni kommer o gör min söndag!!!

BODYPUMP i mitt hjärta...




Svettiga benböj...

Mina STARKA deltagare...


2 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt fokuserat gäng Carina =) Dina söndagspass är outstanding!

    SvaraRadera
  2. Eller hur!!!!! Tack Goaste du!!! Kan bara säga att det är ni som får mig att prestera mitt BÄSTA som instruktör!!!

    SvaraRadera