lördag 28 januari 2012

Soffmys...



Efter en vecka fylld med träning i alla former så är det skönt med en hel dags vila...

Viktig att komma ihåg när man tränar hårt är just återhämtningen...Kroppen behöver
vila för att orka o det är i den fasen vi bygger upp våra muskler...

Jag kanske är fel person att skriva om just det då jag sällan har dagar jag hoppar
träning men vad jag däremot gör är att jag altinerar mina pass o försöker tex att inte köra
styrka två dagar i rad...Ibland händer det dock men ser då till att ena dagen fokusera på
nedre delen av kroppen o den andra den övre...

Att köra på för hårt bryter bara ner kroppen så ta er tid att VILA mellan varven....

Lördagar fixar vår underbara soffa min återhämtning o ser då till att frossa i allt gott för 
batterierna ska laddas för en ny fartfylld vecka med MASSOR av träning!

Imorgon är det söndag o då får jag ÄNTLIGEN återse mina fantastiska Bodypump-
deltagare o under en timme köra järnet så vi på måndagmorgonen känner den där goa
träningsvärken infinna sig...

Trevlig lördagkväll på Er...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar