tisdag 31 januari 2012

Pacemorgon med Jea...









Tanken var löpning utomhus men när termometern visade -10 så valde vi att
köra på inne...

Jea har verkligen tagit träningen på allvar o snäppat upp allt en nivå...
Hon imponerar på mig o kör på stenhårt...

Idag lade vi upp träningen på ett annat sätt med lite mer fokus på nedre delen
av kroppen...

Började med att rivstarta på Crosstrainern i 20 min med intervaller....Första
10 min hade vi högt tempo för att sedan varava varannan minut med spurt-
intervaller...Kan lova att dom suger musten ur en då det gäller att MAXA!
Sen direkt på rodd, fria vikter o sugande magövningar...

Benen skulle få sig en genomkörare så det blev x antal benböj med 20kg +
stångens vikt o avslutade med att slänga på 5kg extra o när hon väl nått fram
så pusha jag på o så blev det några extra för det är då det BRÄNNER!!!
Inga problem där...med ett leende bet hon ihop o verkade i stort sett oberörd
när vi var klar så nästa gång ska hon få köra utfall o då vill jag se lite "killerface"



Nu dags att ladda på med proteiner o invänta kvällens spinnpass i Färila....






Flitig besökare stretchar...

2 kommentarer:

  1. Kommer nog inte orka vika tvätten i kväll :P Tack för idag :) kram

    SvaraRadera