söndag 1 februari 2015

If you can't change the situation, learn to see it differently. If you can't change people, learn to understand them better...


 Fått höra så många gånger att jag är lik Cameron Diaz och är beredd att hålla med folket ;)


I torsdags så bjöd jag hem min vän Sara på lunch...Klockan blev tolv och ingen Sara...Slog en pling och lite stressat sa hon att det drog ut lite på tiden...Vad drog ut på tiden? Jo den galningen gav sig ut på en runda runt Växnan på 14 km bara så där!!! En stor eloge till henne och gissa om att hon trivdes att få sladda in på gården och hoppa ur och sätta sig vid ett dukat bord...Kan säga att hon i princip slickade tallriken ren ;) Självklart blev det lite gott efter den sjukt goda lax/kräftsalladen...





 Servera Philiadelphiaost till isf sås...
























 Sara...




 Älskade hund <3




 Blev ett pass på gymmet innan Bodypump...




Fick ge biceps och triceps en omgång...


 Idag hade vi sovmorgon och efter klockan 13 drog jag och Lea till Hudik för jag behövde ögonbrynsfärg...




 Jo Carina har börjat äta på Donken och hon gillart!




 Givetvis ett besök på HEMMAKVÄLL!




 Allt jag kom hem med! Lea hade lite mer hon ;)




 Efter tokladdningen på donken så vart det en gymkväll på City...








Nu i säng och imorgon är det ÄNTLIGEN dax att få toksvettas på Spinningen!


Godnatt <3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar