fredag 20 februari 2015

 Always stay true to yourself. Some people will like it, some people won't. Life goes on...









 Godaste såsen till Kräft/Räksallad...

1 Avocado
1/2 Citron
2 dl créme fraiche
1/4 dl majonäs
chiliflakes
Färsk persilja hackat
salt peppar

Mosa avocadon och pressa ur den halva citronen och i med resten av ingredienserna i en behållare och mixa med en stavmixer så såsen blir slät och smaka av med salt och peppar... 





















 Hunnit med ett skönt pass biceps...




 Efter att ha levt i över två månader med blå plast i väntan på fönster så börjar dom nu äntligen komma på plats och vi kan se ut igen! Även dörren har kommit...




 Vi har infört en potatisdag och plättlätt föll valet på gratäng...




 Tips! Ta en hel Fläskytterfilé och krydda med grillkrydda och grovmalen svartpeppar och stek snabbt på hög värme i panna så den får en fin stekyta och sen in i ugnen på 175 grader i ca 40 min...Skär upp och servera med potatisgratäng, gelé och sallad...




 Tisdagspump!




 Benen börjar få tillbaka muskler men långsamt går det...









 Direkt från pump till min vän <3




 Hon är oersättlig, hon är min bästa vän och vet att vi alltid kommer finnas för varandra i vått och torrt...Älskad vän <3 Inte semlan utan Camilla ;)




 Vår underbare Edwin har fyllt år och på söndag får vi rå om honom och vi längtar <3




 Snabblagat innan Cirkelpasset i onsdags...




 Kvällens utmaning var att klättra upp till handstående och ner osv....




 Enkelt var det inte men det gick!



Nöjda och TACK Maria för dina väl genomtänkta pass! LOVE THEM!




 Börjar äntligen fylla ut mina jeans igen!




 Har i några veckor kört runt med felinställd belysning på bilen så typ halva Ljusdal har blinkat åt mig att ta av helljusen fast jag inte har haft dom på så jag fick nog och drog till Sellmans i Hudik idag för att åtgärda problemet...Alltså bilen borde strula oftare för vad gör man inte under tiden den lagas? Jo SHOPPAR!!! Kan bara säga att jag köpte världens snyggaste jack/kavaj idag och bara längtar att få ha den på mig ;)




 Snabblagat innan kvällens pump för vi bestämde oss för pizza efter träningen...Tonfisk, cremé fraiche, majonäs, röd lök, salt och peppar...Till det ägghalvor och Finncrisp...









 Dessa underbara "pensionerade" Bodypumpinstrukörer gjorde en comback ikväll och SHIT vad skoj det var! Gamla godingar som sved rejält i ben och armar! Man kan bara inte låta bli att älska Er fast ni plågade oss <3 <3 Tack för ett GRYMT pass! Kommer jag kunna gå imorgon? NJET!




Salladsbarens härliga pizzabagare har nu döpt pizzan efter mig ;) Dom är väl less varje gång jag ska rabbla alla ingredienser så nu ikväll ringde jag för första gången och sade -Hej, en Carina Special och till svar fick jag -Ok klart om 10 minuter...Hahaha!!! Underbart för jag trodde dom drev med mig när den gången dom satte upp lappen och sade att den skulle stå på menyn...Så nu vet ni what to say om ni vill ha den ;)



Nu i säng och vakna upp till en förhoppningsvis underbar fredag!

Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar