måndag 16 februari 2015

VALENTINE <3 <3 <3 <3



 Härlig morgon på Växnan...




 Fortsätter nöta på soffan...




 Fredagsgott...




 Tacopaj med hemmagjord apelsinsås...Recept finns tidigare på bloggen...Googla Activelife Tacopaj...




 Sent kvällspass på fredagen...









 Våra  <3 <3 Som vi ÄLSKAR er...




 Efter en rejäl Brunch så blev det tårta...




 Edde och Julia fick fint vänta innan bilden var tagen!




 Lea <3





 Å lite Nutella såklart!



















 Blommor från Pappsen...TACK <3




 Självklart träning på Alla Hjärtans Dag <3



Jag och Julia körde Barbara...




 20 pullups...




 30 pushups...




 40 situps...




 50 airsquats...









 Lördagsgott...




 Oxfilé och råris...




 Laddade med bananpannkaka inför spinningen...




 Redo!




 Kör även styrka med deltagarna på söndagar... 45 min spinning och 15 min styrka...




 Hann med en selfie och sjukt skönt att vara osminkad när svetten dryper under passet...



Deltagarna blir bara starkare och uthålligare och även jag men samtidigt blir det tuffare och tuffare då vi alla vågar utmana mer med både motstånd och fart i spurterna...Jag bara ÄLSKAR dessa söndagar och mina deltagare ger mig så mycket energi och glädje <3




 Tabata med olika övningar....




 Magen fick också sitt!




 Monica matar på...





 Lillan...




 Hela Team C & L trampade denna afton och jag fick sitta på styret!




 MAX har öppnat på Aspgatan...




Sjukt GOTT och alla var vi överens om att det var en fempoängare...




Ny vecka är på gång och nya tag och nya utmaningar! Välkommen måndag!

Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar