onsdag 4 februari 2015

Don't ever be afraid to show who you really are, because as long as you are happy with yourself, no one else's opinion matters....









Alltså rivstartat veckan med en massa härliga pass och min rygg är helt med på noterna...Man vågar knappt säga att det går åt rätt håll för då kommer oftast ett bakslag...Men den mår så mycket bättre sen jag slutade som "städerska" på gymmet och gissar att mycket av slitningarna kommer efter två års dammsugande och skurande...Jag har t.o.m fått tillbaka mer känsel i den främre delen av foten och det har jag inte ens vågat hoppats på...Så nu kör jag på fast i mitt eget tempo och så länge det funkar så får jag vara nöjd med det jag kan utföra...




Måndag och Bodyattack...



Hela Team C&L var på plats och gav allt och jag körde dagen till ära ALLA låtar utan vila!



Efter Attacken blev det ett pass biceps på gymmet...










Och direkt från gymmet till fikabordet för att fira min vän Sandra som fyllde år <3




 Blev tillfrågad av min vän Jeanette att lägga upp mina mest gillade bilder men var för lat för att skrolla igenom ca 3000 TUSEN stycken så jag gjorde ett collage som visar det jag brinner för om man inte räknar med familjen som kommer på första plats såklart! Träna är den stor del av mitt liv helt enkelt!




 The toughest lift of all, is your ass off the couch...




 Middag!




 Inspiration från smartfoodtess som ni kan följa och inspireras av på Instagram...









 Glöm inte balsamicon ;)




 Bodypump ikväll fick det bli...




 Sen vidare till gymmet för ett pass axlar...Svängde in på Coop och köpte NOCCO och så sjukt GOD! Så jag säger hejdå till Celsius och välkommen in i mitt liv NOCCO!














Julia fixade kvällsmålet till mamman men jag fick en och hon TRE!!!! Snålis!





Tänkvärt...




Vet att du ogillar alla duckface men den här PUSSEN är till dig min älskade och jag SAKNAR dig nått så sjukt mycket nu!!!



Nu är det sängen och imorgon står det spinning på schemat! Späckad träningsvecka men på lördag får jag vila och då nalkas fest med härliga människor här hemma ;)


Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar