tisdag 10 februari 2015

Hold on to your loved ones. Give your attention to those who matter most. Life is short...

Ägnar mina första rader av detta inlägg till familjen som förlorat sina mamma/sambo/dotter...Hela Ljusdal har berörts av den mycket tragiska händelsen och jag sänder mina varmaste tankar till dom...Var rädda om varandra och ta inget för givet och ge varandra kärlek och en kram mellan varven för livet är oförutsägbart...

Annars rullar mitt liv på i samma takt och jag har fortfarande inte hittat ett jobb men tror på att det kommer lösa sig...Årstiden börjar bli sådan man lätt kan vara arbetssökande på och helst önskar man sig ett jobb först till  hösten men då lär jag krypa på väggarna innan det är färdigt...Solen gassar och man börjar känna värmen från den och takdropp lockar fram vårkänslorna...Längtar så efter sommaren!

Hur som helst så har helgen bjudit på FEST! Jag hade lovat bort mig på två olika håll då Sandra fyllt år och en inplanerad happening med några ur Gymmix så jag slog ihop och ställde till med ett gemensamt PARTAJ! Skoj som alltid och utgång vilket resulterade i en trött Carina igår men det var det värt!




Förra söndagen premiärkörde Monica och Moa med mig...




Även Sara kom och trampade...









Svettigt är det! Och tummen upp gör kvällens deltagare!




Sockertorsk! Tycker ALLTID att jag är värd något efter tuffa pass ;)














Blir uppdaterad av Team C&L när vi kör olika aktiviteter om kvällarna...




UNDERBAR!!! <3




Vi kör på med nyttigheterna och mår bra av det...




En vän kom förbi med tulpaner i veckan...TACK <3









Fredag och SOL! Brillor på och ner på Synoptik för att kvittera ut mina nya glasögon...




Supernöjd! Och kolla in snyggaste putsduken!




Agerad "PT" åt Malin på fredagseftermiddagen...




Helt solo på fredagen så middag ute fick det bli...




Lördag...




Frullen var FET, fööööör FET för Carinas mage som fick något att smälta en HEL dag!




Blev träning hemma då jag inte hann till gymmet...




FEST!


































Underbara Eva-Lena bjussar ALLTID på sig själv <3




Presenter <3



































Carro var kvällens "Bubbelöppnare" Shit vad hon slet på!














 Söndag och spinning, ja det MÅSTA bara gå!




 JAPP! VI FIXADE DET!









 Ja tack! Dagen efter mat!




 Marängswiss direkt ur byttan!!! SVULLO!





 Idag fick även Julia sina glasögon...Fina Jänta <3




 Sent kvällspass triceps...




Middag nummer två vid 22 tiden...




Tacksam för ALLA i min omgivning och ni ska veta att jag uppskattar Er fast man kanske inte säger det varje dag...Jag är så förbannat lycklig att ha Er!



Åter igen, var rädda om varandra där ute och Godnatt från mig <3 <3 <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar