torsdag 29 januari 2015

Remember what matters. Don't let the small stuff steal your happiness...



Ny vecka och går in på den tredje utan pasta, potatis och ris...Idag kom den första saknaden av potatis men jag vann över suget! Nästa vecka har vi bestämt att föra in en dag med pasta och en dag med potatis för när man tränar så kan man tanka på med lite extra...Annars funderar jag på att köpa höns för äggen går åt på löpande band och ska kolla upp om man kan köpa keso på stora 10 liters hinkar ;) Mår bra av den här kosten och hoppas snart kunna dra ner på sockret men samtidigt är jag en som vill njuta av livet, man bara lever ett, och då ska man unna sig ibland tycker jag...









 Igår var jag och Milo på Växnan och njöt av solen...



















 Kasta pinne är nog det Milo älskar mest...Men jag blir toktrött av att sno den tillbaka...Men bra motion är det...














 Tisdagspumpen missar man icke...




 Äntligen fått lite slingor i håret! 




I morse bestämde jag mig för att testa skidspåret...Men till saken hör att jag varken har skidor, stavar eller pjäxor så jag lånade Mishas utrustning och han har storlek 42 och jag har 39 men va tusan, allt går med lite vilja! Tjockaste sockorna på och jag matade på med stakning så armarna bestod av 100% mjölksyra och vet då att man gör fel för enligt frk Carlsen så ska man ta i med ryggen och magen men det är ju just där jag suger i styrka just nu och vågade inte koppla in min rygg...Men armarna fick sig en omgång och tur att man var tvungen att stanna och ta några selfies på mitt infall så man fick vila för hej och hå vad flåsigt det var men samtidigt sååååå skoj! Men minsta lilla utförsbacke och jag höll på att göra i brallan! Kommer ABSOLUT bli fler turer men måste köpa egna pjäxor...














 Nöjd tjej!









 17.30 var det dax för Bodyattack...




 Middagen var goooood! Pröva den här kombon!



Ikväll mös jag och Lea framför tvn till alla dessa matlagningsprogram och vips så var hon inne i köket och fixade...Efter några minuter kommer hon med ett leende och serverar mig det BÄSTA jag vet MARÄNGSWISS!!! Alltså den tjejen vet precis vad mamman vill ha och hon är guld värd min lilla prinsessa <3 







Nu väntar ett natts sömn och imorgon kommer min vän Sara hit på lunch och självklart serveras ingen pasta, potatis eller ris ;)


Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar