torsdag 22 januari 2015

I CAN TELL MYSELF ALL DAY, "BE HEARTLESS, FUCK EM BUT IN REALITY, I HAVE A BIG ASS HEART. I CAN´T TREAT PEOPLE BADLY, IT´S NOT IN ME...









 En träff med underbaraste Britt som ville ha hjälp att komma igång med att forma armarna...Fick agera "PT" och skoj hade vi ;)




 Britt har det senaste halvåret förlorat ca 15 kilo, det ni!




 För ett halvår sedan fixade hon knappt 5 minuter på crosstrainern och idag spinner hon 50 minuter med mig utan problem...Grymt av denna kvinna att vid 55 års ålder bara ösa på och hon älskar sin nya livsstil...









 Min sportbh från Sportamore har kommit...Inget toppenstöd i den men passar i gymmet där man inte studsar omkring direkt...




 Den är vändbar och det gillas!




 Gårdagens middag...Vi fortsätter den hälsosamma linjen och inga stuvade makaroner och korv på ett bra tag nu ;)














Sugen på semla men det fick duga med en riskaka med jordnötssmör och banan...




 Idag har jag börjat planera att göra om i sovrummet och det lutar åt denna stil...Vågar inte sväva ut med en massa färger så basen förblir svart och vit och piffar med lite beige/brunt och kopparfärg...




 Rensat rensat rensat...Ett STORT plus när man har den där veckan vi kvinnor har en gång i månaden...Då kommer städ och rens på köpet så nu är det ordning bland träningskläderna som har en tendens att bli en stor hög med allt blandat huller om buller...














 En timme senare var man nöjd och hungrig på frulle...




 Upptinade blåbär, filmjölk, 2 msk hallonkvarg och mûsli...




 Dagens middag beställde Lea...Taco Räkdipp...




 Receptet finns här på bloggen...Googla activelife carina taco räkdipp så kommer ni direkt till det...




 Ikväll blev det ett pass biceps och axlar...



Vissa träningskvällar är bättre än andra och just ikväll var den en sådan...Lagom mycket folk, bra musik i lurarna och tankad med energi och fick upp ett skönt tryck i biceps och axlar...Känns att jag orkar så mycket mer nu när jag ökat matintaget och äter bättre och nyttigare...Musklerna börjar ta form och jag känner mig så mycket starkare...








Nu dax att krypa i säng och invänta veckans BÄSTA dag FREDAG!


Godnatt <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar