lördag 8 mars 2014

Rehablitering pågår...





Den texten talar för sig själv...Idag vet jag att alla kroppar håller inte med för tunga vikter då bålstyrkan inte finns där...Hädan efter så kommer jag inte pressa mina vikter bara för att klara tungt utan tänka mig för och köra lite lättare vikter och helt strikta med en stark bål...Ska fokusera mer på träning i gym då jag själv kan kontrollera hastigheten på mina rörelser och inte köra snabba växlingar då kroppen kan få svårt att stabilisera sig...Det är vad som passar mig och ska prova mig fram med olika gruppträningar så fort jag blir frisk igen...




 Kör mina måndagspass som vanligt...




 Fick ett mms från en av deltagarna...Burpeesskavsår!




 Äter sparsamt av dessa...Kräktes rejält av dom i början och sov 19 timmar i sträck!




 Underbara Britt röck in och hjälpte med städ då jag inte får dammsuga...TACK!




 Rehab på Boll!





 Rehab på cykel!




 Tea och Julia...




 Tummen upp för svettig blir man!




 Mycket soffa nu!




 Fina Lea fick nytt linne från Sportia...




Åter igen klätt mig "normalt" men trivs bäst i mysbyxor och luvtröja...



 Lea så fin i sin nya jacka från Kapahl...



















 Fredag 05.00 kokades ägg till gymmets frulle...




 Min populära gröt...









Fredagskväll och bål och stretchövningar på gymmet...Så tråkigt men ett måste...Mina muskler blir bara mindre och mindre och trivs inte alls med att bli "tunnare"...


















 En av övningarna är att "dra in svansen" och sakta lyfta upp stussen...









Stretcha stretcha stretcha...






Taskig bild men min älskade pryder Dynamos spelarbuss <3






Trevlig helg!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar