torsdag 20 mars 2014

Elektroterapi säger jag bara...




Mot jobbet!




Det här gänget är stammisar på gymmet tre dagar i veckan och efter gym så kommer dom alltid in till mig på en kopp kaffe...Förebilder är ordet!




Sen hände nått som förändrade min dag...Självaste räddaren i nöden, Stefan Bohlin, som numera håller till i våra lokaler på Citygym erbjöd mig en behandling elektroterapi...Han fäste små gummiplattor lite här och var på min rygg och drog igång strömmen...Precis som när jag var gravid med Lea och hade problem med att hon låg och tryckte på min ischiasnerv så gick jag dagligen med små elstötar i ryggslutet för att kunna gå...Men Stefans apparat var av en annan kaliber...Herregud vad det ferrade i rygg och rumpa...Den liksom gör så att muskeln krampar och släpper om varannat....Jag tog mig från styrka 15 upp mot 55 och kan lova att min bakdel rörde sig rejält...När allt var klart vart jag som en ny människa...Smärtan försvann och känseln i tårna letade sig tillbaka, dom jag inte känt på en månad!!! ALLTSÅ lyckan var TOTAL!!! Nu ska tyvärr Stefan dra till Turkiet med Spring Travel precis när jag behöver honom men så fort han är åter så blir det tre behandlingar i veckan och gissa att jag längtar! Kan rekommendera alla som har problem i ryggen/diskbråck att höra av sig till honom men elektroterapi har fler användningsområden såsom att öka muskelstyrka på ställen som är nedsatta och behöver hjälp på tvären...TACK Bohlin! Ett hjärta av guld har du!









 Det här landade i postlådan...Tack och lov så fick jag magnetröntgen på fyra veckor....








 Tjejerna som gör min vecka! Nagelfix med Emelie, blondering med bästa Sandra och på fredag firar vi Anna på Kicks!




 Var in på Hemlängtan när jag fixade naglarna hos Emelie som håller till i lokalen bredvid...Hittade bäddset och överkast (Grand design) till sovrummet i Spanien så hoppas min sambo håller med mig;)








Ett kvällspass med lätta vikter sittande och rehab blev min kväll...






Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar