måndag 17 mars 2014

Inga är sötare än socker...


Fick besök av Anna och Inga och kan bara säga att jag avgudar varenda liten millimeter av den lilla gobiten...Man blir så sugen på att skaffa en till med jag har gjort mitt och är mer än nöjd med mina två flickor men visst skulle det vara lite mysigt att få öka på familjen av det andra könet men oddsen på att det blir en kille är är alldeles för låga för att ens försöka ;)









 Tungan är med...









 Inga och finaste Anna...














 Vi fikade och Julia hon körde löpning och backintervaller på elljusspåret...




 SM final i bandy...GRATTIS SAIK!!!!




 Minns det som igår när Misha tog SM guld med Sandivken...




 Mot gymmet!




Cyklade intervaller och körde rehab medans tjejerna körde på så det rykte med allt jag inte får göra...



Snöhel.... är tillbaka! Ingen är surare än jag! Just tagit en fight med snöslungan och nu snart dax att dra till gymmet för att köra med ett gäng från friskolan...


Ha en bra dag!


<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. 50% är rätt bra odds tycker jag ;) /Lina

    SvaraRadera
  2. Hm...ja fifty fifty men vågar inte chansa 😉

    SvaraRadera