onsdag 19 mars 2014

Måndag-Tisdag...


 Måndagar innebär dubbla pass jobb...




 Misha har hittat mina 5 år gamla Air max och dom är ju grymma ;)



Power-Fit Friskolan


 Vila efter två rundor med 10 stationer...






















































































 Underbbart duktiga tjejer!









 Tryckte i mig en LCHF pizza för första gången i mitt liv och kan lova min mage sa NEJ!!!




 Fick äran att fotas med kvällens PFgäng!




 Nattdate på gymmet ;)




 Efter kl 00.00 är det ensamt...





 ÄLSKAR soffan!




 Hakade på spinningen ikväll sittandes och shit vad ovant det var!




 RPM instruktören Jennie plockade fram vår vilja och en hel del svett!




 Hungrig blir man...Julia hade fixat smoothie som jag blandade i klart bästa och godaste proteinet Protelux från BMR...Så gott! Finns att köpa hos Citygym...




 Ägg är gott Ägg är bra!








Nu i säng för imorgon är det morgonjobb som gäller och sen ett efterlängtat besök till Emelie och fixa naglarna ;)


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar