söndag 25 augusti 2013

Tjejtrion tycks älska mig ändå...






Brudarna kommer tillbaka och har nu gjort det tre gånger och börjar nästa tro att dom gillar att träna...Som en av tjejerna sa: -Jag har glömt bort hur det känns att inte ha träningsvärk...Och den känslan kommer dom knappt få chansen till om jag får bestämma ;) En dejt för överkroppsstyrka kördes i början av veckan och sen blev det ett ute pass runt sjön där dom fick slita på rejält...Sen har jag slälv hunnit klämma in fyra bodypump-pass den här veckan och känner mig rätt mör...


 Fria vikter och plattor för överkroppsstyrka...




 Blev ett tredje par...Sportamore 299:-




 Magträning är den enda gymträningen denna vecka då pumpen tagit all tid...




Kört i Team hela veckan och det är så otroligt skoj!



I fredags var det som sagt vår tredje träff och då bestämde jag mig för att dom skulle få träningsvärk då Sandra inte direkt dragit på dig någon förutom i bröstmuskeln..Det är just sådana gånger jag vill ge dubbelt upp av den värken...Vi tog en pw ner till Älvvallen och sen var det dax...Började med utfallssteg fem gånger över fotbollsplanen....Sen en kort pause och över till burpees 20st/15st/ 10st/5st och gissa om att dom fick svettas och plågas ;) Sen direkt över till triceps 50 st på bänk och slutligen 50 pushups...Blev en jogg upp till kyrkan och sen en hurtig prommis in till gymmet...Grymma tjejer var värda en varsin Celsius och imorgon är det dags igen! Vår fjärde träff och hoppas på många flera och bäst var när Tea frågade hur många kolhydrater hon hade bränt!!! Hahaha!! Man får många skratt med dessa underbara brudar :)



Många utfallssteg blev det...















 Brände fint i triceps på tjejerna...




 Pushups...





 Inga hängande huvuden på de sista pushupsen så jag fick ställa mig framför och ha koll på dom ;)




 The coach! Och kepan bär en historia ;)





 Joggande Tea...




 Sandra och Hannele...










 Bästa drycken!




 Lördagens Pump!




 Kolla in Hannas placering av fötterna!!! 




 Kvällens pump med mör kropp men allt går med lite vilja!




STARK Thomas det där!!!



Godnatt!


<3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar