onsdag 21 augusti 2013

Hektiska dagar fyllda med allt mellan himmel och jord...


Alltså tid för att blogga finns inte! Jag ränner hit och dit och i princip kollapsar i soffan på kvällen och orkar inte ens fälla upp locket till datorn...Men de senaste dagarna har innehållit personlig träning med tre underbara bruttor varav en lirar fotboll, en kommer försent och fuskar och den tredje har en vit månad och tänker gå in helhjärtat för det här ;) Imorgon har jag en ny date med nykomlingarna och då ska överkroppen få sitt...Har även hunnit med att se min söta Lea lira på stor plan med tjejer som är 2-3 år äldre än henne och inte nog med det, dom var även dubbelt så långa men Lea är en liten dribblare och levererade även en snygg assist till ett mål...Varit på fika hos vår fina granne Birgitta har också hunnits med och sen har jag som vanligt förlorat mig in i Bodypumpvärlden då min Ipod följt mig Ljusdal runt....




 Tea Hannele och Sandra...




 Magdödaren...




 Lite Lea med stora kliv...




 Tack Birgitta för god vinbärspaj...




 ÄNTLIGEN Idolmys...




 Blev ett par svarta också...Zalando 299:- finns även på Sportamore...




 Nöta nöta nöta...




Ikväll var det ÄNTLIGEN premiär för just Bodypump och gissa om att vi var fem lyckliga instruktörer som rev av terminens första pass...Härlig energi från start till slut och ser fram emot att få utvecklas med våra underbara deltagare i höst/vinter...BRA jobbat ni som kom!




 Uppladdning inför kvällens pump...




 Dottern är med igen :)




 Endorfinfyllda instruktörer efter passet...Camilla saknas dock på bilden..




.
 Smoothie så fort jag ramlade innanför dörren...














 Å lite sallad på det...




 Och liten sockerchock på det....


Sommarlovet är slut och våra tjejer börjar skolan igen imorgon...Julia nian och Lea femman :)











Godnatt :)


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar