onsdag 7 augusti 2013

Black & White and some color....


Alltså vilket väder!!! Den här sommaren är en sådan man kommer att minnas länge...Tid för att blogga övervägs av sena kvällar ute men nu har jag placerat arslet i soffan och ska försöka skriva några rader...Eller nä jag kränger ut några bilder istället för i vinter kommer ni få mer än nog av mina låååånga inlägg ;)


 Jo det är faktiskt Lea och Emma!









Min fina gravida vän Anna...




 Sovmornar...




 Cab och lipstick!





 Tjejmiddag...




 Många långa prommisar...



 GRIT med bästa Malin och Sarah...




 Tummarna upp för ett toppen-pass!




 Just in love !




 Nike...




 It-träning med Karin...




 och Ulrika...









 Kettlebellkulan ven i luften...









 Törstigt blev det...




 FOKUS!!!









 SEMESTER om två dagar!!!!






Sånt här gör mig glad! Jeanette lade upp den på sin Instagram...TACK fina ni <3



Nä nu ger jag upp och gör mina två sista dagar innan en kortsemester :)


Godnatt every hopa som Gurra brukar säga!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar