torsdag 8 augusti 2013

Grattis till mina vänner Susanne och Carro!!!






Idag har jag gjort min näst sista dag innan jag ska få njuta av tre dagars ledighet...Men the BIG happening är ändå att mina fina vänner fått sin GRIT-licens! Alltså jag är nog minst lika glada som dom och ikväll på passet var det tur att dom hade öron för annars hade dom flinat runt ;) GRATTIS till er!








En av de två godkända...




 GRIT!





Lyckliga instruktörer...


Sen har vi Malin och Sarah...Två bruttor från Stockholm som har en stuga ute vid Grycken...Dom har flitigt varit med under sommarpassen och gymmat nere på City...En uppbyggd vänskap som kommer att bestå... Sommaren är över och dom beger sig snart tillbaka till storstadspulsen och kommer lämna ett stort tomrum både i gymmet och uppe på Åsen...Goaste tjejerna kom med en present till mig idag och självklart hade dom koll på fröken Lundhs svagheter...TACK finaste ni <3




 Malin och Sarah...








































Tacksam som alltid för mina vänner och jag gläds för deras framgångar...


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar