måndag 29 september 2014

Söndag...


 Inplanerad rehabilitering av bål och rumpa...Bara att göra det!




 Världens enklaste frisyr...Fixat på 30 sek...









 Blev en lång prommis i det underbara vädret...




 Vilket resulterade i en helt utslagen Milo...




 Mot gymmet!




 En av övningarna är att stabilisera höfterna...Ser simpelt ut men aj så den svider efter 20 reps...









 Sen läggs en viktplatta på och upp och håll i 30 sekunder....




 Pain! Alltså hallå vad det svider i det läget!



Efter passet drog jag hem och tankade i mig mat för ännu ett pass och då var det styrka som gällde...Så mycket roligare att gå till gymmet idag när jag ändrat inställning...Lägger verkligen fokus på det som känns bra och hoppar allt med ryggträning ett tag...Man får liksom vara tacksam för att man överhuvudtaget kan göra något och i vissa övningar funkar STORA vikter och det gör en så lycklig!





 Får jag hjälp upp med 12,5 kiloshantlarna så funkar denna övning fint...




Tungt så ådrorna poppar upp både här och där! Sådan härlig känsla!



Ny vecka väntar och jag går in i den med en känsla av att den kommer bli grymt bra! Alla mindre roliga saker har jag knutit ihop i en säck och hivat iväg så långt det bara går....Jag har den förmågan att analysera saker och ting men jag har kommit fram till vissa saker och det är att jag är den jag är och förblir den jag är en GLAD POSITIV SNÄLL OMTÄNKSAM människa som försöker se det goda hos alla och inte vänder kappan efter vinden...


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar