torsdag 18 september 2014

Hemma igen och njuter vidare en vecka...


Det gjorde ont i hjärtat att lämna det jag kallar vårt Paradis...Man lever ett annat liv utomlands när man har en egen lägenhet än om man bor på ett hotell...Man känner sig lixom hemma och pysslar på och har inte bråttom ut på morgonen utan bara myser runt och trivs...Jag längtar redan tillbaka och önskade jag bara kunde ta med familjen och få några veckor till där nere men så funkar inte livet...Vet inte när jag återvänder nästa gång men hoppas på snart och för mig spelar det ingen roll om det är säsong eller inte för jag bara älskar stället av hela mitt hjärta...

Det bästa jag kunde göra var att lämna Sverige och låta min rygg bara få återhämta sig efter min överansträngning som jag befarade var ett nytt diskbråck men så var inte fallet tack och lov...Jag har återhämtat mig fint och blir bättre för var dag...Träningen har jag smugit igång med och är försiktigare än någonsin och har bestämt mig för att helt blunda åt höga vikter efter den sista smällen som skrämde mig rejält...Så jag har kört några lätta pass och kroppen svara fint hittills så jag fortsätter i mitt lugna fokuserade tempo men det är svårt att bromsa kan jag lova men just nu finns inget val om jag vill bli återställd...Muskler hinner jag bygga senare...



 Körde ett lätt pass med gummiband innan jag for hem och det funkade helt ok...




 Saknar att få vakna upp där...




 Dax att resa hem :(









 Vägen mot flygplatsen blev lite tårfylld...




 Hej Sverige...




 Vaknade upp i min säng där hemma...




Direkt till gymmet för ett lätt pass...




 Inte mycket tryck längre men dom finns kvar efter tre veckor...










 Hem och duscha och ladda för ett kvällspass med bålträning...






 Stretcha är något jag måste bli bättre på...




 Soffmys med tända ljus är något jag älskar...




 Saknat vår prommisar och nu kastar vi pinne för fullt igen...




 Dagens pass blev lite biceps och triceps och jag håller mig till lätta 4 kg...




 Hittar i rumpan så gör ni det bra! Borta!!!!! Tappat ytterligare kilon och väger ynka 58,5 kg...




 Har man semester så kan man mysa ner sig i soffan på blanka dagen...




 Avslutningsmiddag för LIFs tjejer på Kicks ikväll...52 personer!









 Rundade av kvällen med att leda ett pass Power-Fit så lite jobb mitt i semestern ;)



Annars så kan jag säga att jag inte är på topp just nu...Jag känner sådan saknade efter min sambo och han känner förstås lika...Han vill bara vara hemma med oss och en sak kan jag lova att han åker inte en säsong till...Nu känner vi att det räcker...Jag vill ha hela min familj och inget annat...Trots att vi ses ofta så går det inte upp mot att få dela min vardag med honom ,våra tjejer och Milo förstås...Många år har gått och nu är det dax att få vara tillsammans, en familj <3







Nu i säng för imorgon väntar Danne på gymmet...Han ska köra en timmes bålträning med mig för nu jäklar ska ryggen avlastas med en stark bål/mage...

Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar