söndag 21 september 2014

Firat en trettioåring och kört igång med bålträningen på allvar...


 Måste bara få visa vilken fin spargris jag fick av raraste Sara Fredholm...Duktig tjej det där och TACK!




I torsdags så hade jag en timme inbokad med Daniel som är utbildad PT...Han fick hjälpa mig med en del övningar för att jag på ett skonsamt sätt ska stabilisera och stärka mina magmuskler och då pratar vi dom inre...Nu måste jag fokusera på det här och inte göra något halvdant...Även lite övningar för rumpan blev det...










 Hålla i toppläget och spänna rumpan...














 Sen kan man avancera lite med att dra upp benet i en rak linje med kroppen...



















 Cobran...




 Lyft upp övre delen av kroppen och blicken i golvet och neutral nacke...





 Upp med armarna och vinkla ut handflatorna...















 Var på Fifty Fifty och köpte finaste klänningen...Bara älskar den!




 Min vän Carro har firats...



















 Rulltårta med banan och Nutella...Behöver inte säga mera!




 Lea bjöd mamman på uppvisning...Kan se på henne länge...Så fin så graciös....





Helt slut efter en trettioårsfest igår...Bilder från den kommer på bloggen imorgon...


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar