fredag 12 september 2014

Selfie pictures taken of yourself that is planed to be uploaded to Facebook, My world or any other sort of social networking website...











 Försöker varje morgon stretcha och rulla omkring på foam rollern...Den är kanon helt enkelt och alla borde ha en hemma...















 Så härligt att stänga världen ute och ligga på stranden och lyssna på musik...Kommer sakna det när jag kommer hem...




 Igår drog jag till Puerto för att käka och kolla runt i affärer...









 Kom hem med den här kappan från Zara...Så snygg och bara längtar efter att få dra på mig den...Alla jackor här nere är billigare än på Webshoppen...Femhundra kronor tjänade jag ;)


























Även denna t shirt från Zara för sjuttio spänn fick följa med hem...Älskar texten!





 I morse vaknade jag helt av mig själv och låg och drog mig i en timme...Att få se solen föder energi och man ler varje gång man vaknar här...





Ingen träning på snart TRE veckor!!! Jag håller på att gå under men ska väl snart testa mig på enklare övningar i gymmet men vilar någon dag till...Och tro det eller ej JAG HAR INTE fuskat med sockret här fast många gånger har jag tänkt på att jag kanske skulle slå till på en Macron men NEJ!!! På lördag ska jag frossa här och då går jag ALL IN!!! Sen är det så skoj att så många hakat på och testar att dra ner på sockret och jag själv kan idag säga att jag inte är sockerberoende längre och jag tillhörde den värsta sorten för drygt en månad sen...Jag är sjuuuuukt STOLT över mig själv!





 Ingen träning innebär lite mindre muskler på magen nu men det är inte sockersvullen som förr...




 Idag vart en dag vid havet igen...Poolen är inget för mig och tillbringade bara första dagen där...









 Titta Misha vad jag hittade i bilen!!! Dina Royo Bom!!! Hahahaha!!! Skrattar varje gång jag ser dom och även idag...PUSS! Önskade du var här så vi kunde skratta tillsammans <3




 Ikväll vart det till en början en hemmakväll med NO MAKEUP!








 Skulle BARA dra till KFC och dra en Twister till middag....




 Men det vart ett stopp!!!





 Och nej jag kör inte och fotar...Bilen står still ;) 







Hur som helst satt jag där och åt och kom på att jag BARA skulle rusa in på HM och köpa en hårklämma...Så iväg efter jag svullat i mig och väl inne i butiken så drogs mina ögon åt höger och vänster och till slut stod jag där i provhytten med en hög underkläder och jag som BARA skulle ha en sak kom ut med en kasse...Sen tänkte jag att NU Carina!!! RAKA vägen till bilen men jag passerade ju förstås MANGO och det var inte jag utan mina ben som tog mig dit men jag kämpade inte emot heller ;) Ok tänkte jag, BARA kolla men BARA kolla blev såklart shoppa så även där gled man ut med en kasse...HOPPSAN då!!!





 MANGO hade en tröja som jag var nära på att köpa! 




 Till slut kom jag hem och jag som BARA skulle äta! Men shoppa är ju så fantastiskt stimulerande ;)




 Topp från MANGO...




 Lite underkläder från HM




 Superskön bh från HM...



Nu ska jag slänga mig i duschen igen och i med en hårinpackning och hoppa i pyjamasen och bara mysa och försöka kurera mig då min hals gör ont pga alla AC inne på butikerna...


Trevlig helg på er!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar