onsdag 10 september 2014

Havet berusar mig...

Åter igen en härlig sovmorgon och klockan tolv begav jag mig ner till havet...ÄNTLIGEN fick man sitta där igen och andas in havslukten och höra vågorna slå...Man blir som berusad av känslan...Många fiskare längs stranden men inte så många turister nu längre så det var lugnt och skönt...Vid tre gav jag upp och drog hem för att ta en kaffe på balkongen och njuta av strålarna ett tag till...

Kvällens bålstyrka fick ske på gymmet då jag kände att även käften måste få motionera...Alltså att inte få prata kväver mig nästan! Hahaha! Min sambo sa när vi hördes i telefonen  -Gud vad du pratar!
Jag pratade iaf med kvinnan i receptionen och sen det vanliga snacket som är på gym -Är du klar här? Kan jag ta den här? Inte mycket babbel men alltid något ;) Körde iaf igenom några övningar för bålen och sen kurrade det i magen så jag drog iväg och motionerade käften ytterligare ;)




 Mot Beachen!



















 Törstigt!




 Svetten lackade rejält!




 En spanjor iakttog mig lite försiktigt när jag fotade denna bild...Hahaha!!!




 Mer törstigt!




 Nya skorna och jackan...









 GODASTE proteindrycken som finns! Banan såklart!



















 Så skönt att Misha valde att lämna bilen här till nästa sommar...Allt blir så mycket enklare...



När jag kom hem så bestämde jag mig för en mysig kväll med tända ljus...Så jag gick all in ;) Trots värmen så höjde jag temperaturen med några grader men vad gör man inte för lite tisdagsmys???








































 Tände t.o.m i tjejernas rum <3 <3





















Nu ska jag i säng för klockan tolv imorgon har jag bokat in en massage med en thailändska på stranden och som jag längtar...


Godnatt från Marbella!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar