torsdag 4 september 2014

It´s gonna get harder before it gets easier...

Idag var jag till doktorn och kan lova att jag gick dit likt en spänd pilbåge...Rädd för svar jag inte ville höra...Men efter en noggrann undersökning av samma doktor jag haft tidigare under resans gång så kom han fram till att jag var en aning överansträngd i min rygg och att det resulterat i en svullnad runt operationsområdet...Jag pustade ut men kan inte göra det helt för det gör jag först när allt känns helt ok igen...

Många kan säga att, skyll dig själv som tränar, du har gått ut för hårt och bla bla bla....Men saken är den att jag varje dag VARJE pass lyssnat på min kropp och har något gjort ont så har jag genast slutat och jag har fått ok om att köra på fast med lagom vikt och jag har hållit mig till det...Jag har byggt upp en bra muskelmassa på senaste tiden men den beror inte på tunga vikter utan mindre socker och mer nyttig och proteinrik mat...Så nu vet ni det ;)

Tar nu två veckors semester och vilar mig i form igen och träna gör jag först om någon vecka och ska få ett skräddarsytt pass av bästa Danne som enbart går ut på att stärka min bål från grunden...





Eftersom min sambo vet hur rädd jag varit och han har själv suttit startklar till Sverige om fallet hade varit värre med min rygg, tror t.o.m att han var räddare än mig för han vill verkligen inte se mig med den smärtan igen, så ville han ge mig ett gott skratt genom att skicka mig ett mms en morgon och vet ni vad? Han lyckades!!!! Se nedan och lovar ni skrattar oxå!




 Den appen fick till det rätt bra!!! Ser ut som en monchichi i min sambos frisyr och bara dör när jag ser Misha i min fripp!!! Bilden är tagen 3-4 år sedan...






Många timmar på värmedyna har det blivit...Lånar den ett tag till Carina Hansson ;)





 Milo och Lea har börjat på valpkurs...Ni kan tänka er 20 hundar på en och samma plats!!!





 Blev en omgång till! Sjuuuuukt goda!















 Kanske kanske inte!? Men jag vill och skulle behöva lite mer sol och värme men mest vila ryggen och inte göra något...




 Tur man iaf får leda ett pass...Mot Citygym!




 Redo för Power-Fit!






 Grymt gäng! Självklart frågat om jag fick ta en bild...





 Hige five! 





Power-Fit is the shit!






Ser att jag fått lite frågor av läsare och lovar att svara er så fort jag hinner...Nu väntar sängen och min näst sista dag på gymmet innan SEMESTER! Han som spar han har ;)

Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar