söndag 31 augusti 2014

I don´t want perfect i want real...







Japp då var det dagen där då jag ville pröva att köra ett axelpass för första gången...Jag tog lätta vikter och körde varken många eller svåra övningar men något gick väldigt snett...Så nu är det total vila i minst en vecka då varken ryggen eller foten gillade det...




 Hittade min PWO i gömmorna och laddade för ett axelpass...



















 PTkvinna damp ner i brevlådan och där kan man läsa om Hanna som gör det så jäkla bra!




 Har ni inte den så klicka hem från Nike.com Den är helt underbar!




 Testade Café Verandans recept på bounty/snickersbollar och jag bara ÄLSKAR dom!
























 Min fina Julia <3




 Idag stod Hudik och shopping på agendan och då är man lite lycklig!





 Ut på tur aldrig sur!




 Startade med lunch på Jambo!




 Lördag betyder numera sockerdag! SJÄLVKLART morotskaka!




 Köpte en tröja på Gina 149:- Jeans på HM 199:- och skor från Vagabond 999:-













 Ärligt talat så sa jag till Julia när vi var ute och övningskörde att hon inte behövde stanna på Delins då jag, KORS I TAKET, inte kände något sug för godis men hon var sugen så det blev ett stopp och sen blev det en hel del stoppa i munnen för mig med men inte överdrivet mycket som jag brukade...




Lite rivningsjobb har vi börjat med på Citygym och det kommer bli grymt bra när vi är färdiga! 



Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar