söndag 10 augusti 2014

Söndag Sol Träning Bad...


Imorgon har det gått en hel vecka och jag har INTE rört varken godis, bakelser eller bullar! Jag är så sjukt imponerad på mig själv men ikväll var det tufft...Är precis i den där fasen där vi alla tjejer är en gång i månaden då vi bara vill sätta i oss största Marabou chokladkakan inom loppet av några minuter...Jag bet ihop och fixade ett lite bättre alternativ för att dämpa abstinensen...

Annars har dagen gått i träningens tecken och jag rider på vågen som just nu för mig åt helt rätt håll...För två månader sedan trodde jag inte detta var möjligt och jag är så TACKSAM för allt jag faktiskt kan göra med min kropp just idag...Jag blir lite ivrig ibland men vet att jag måste skynda långsamt...För mig är träning livet och jag tar en dag i taget och njuter av varje minut jag tillbringar bland vikter och maskiner...Om fem dagar får jag börja med att köra benböj så den 16/8 så kommer ni se en som har svårigheter att röra sig! Som jag längtar att få känna värk i lår och rumpa, den där goa värken som inte funnits där sen i mars...Välkommen tillbaka rump och lårmuskler säger jag då ;)



Tacksam...



 Morgonpass biceps/triceps...









 Börjat med plankan på tå...




 Fler än jag som var hungriga efter träningen...









 Slappa lite i solen...





 Julia och jag badade i Älven och sen kollade vi när grabbarna lirade tennis...









 William och hans polare var det som spelade...





 Mot ett kvällspass...









 Tummen upp för ett lyckat bröstpass...




 Kvarg och hallon...





Lördagsgodis...Riskakor med banan...Socker men dock inget godis eller en saftig bakelse ;)



Nu i säng och ser fram emot ett kort ryggpass imorgon och hoppas åter igen på en solig dag!


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar