måndag 18 augusti 2014

Lycka när pappan kom hem på blixtvisit...Kört igång benen...Agerat målare...

Pappan flög hem från Moskva då han var träningsledig under helgen...Vi blev glada men gladast blev nog ändå Milo som saknat Misha under veckan som gått...Har hunnit med en hel del träning och mitt sockerstopp flyter på och börjar nu känna att jag inte längre är lika sugen på sötsaker som förr och hoppas att jag  i fortsättningen kan förstå att jag inte behöver vräka i mig utan äta i måttliga mängder...Nästa helg ska jag efter tre veckor avbryta denna prövning och ska då köpa det jag saknat mest MOROTSKAKA!!! Sixpack och vältränad mage i alla ära men jag vill kunna unna mig en bakelse eller en påse godis så magen får gärna vara lite fluffig men kommer absolut att träna lite hårdare för att hålla den i form ;)





 14 dagars resultat...



















 Lycka att få börja träna benen efter fem månader...





 Får enbart köra strikta benböj med en pinne...Bättre än inget...




 Fokus...




 Märks att man växer i muskelmassa när man slopar socker och äter mer mat...






 Hunnit med en lunch med den här snyggingen...Känner mig duktig som varje dag får i mig en nyttig lunch på Café Verandan...




 Köp STORA läckra klädnypor på Kardemumma för 99:- Ska hänga upp svartvita foton...





 Söndagstur till Stenegården i Järvsö...
























 Vad säger man!!!!!














 Kört mitt första Cardiopass sen i mars!!!! ÄNTLIGEN fick jag svettas!!!




 Mathilda löpte bredvid och på onsdag kör vi rygg/axlar tillsammans...




 Smygstartade med 30 minuter rodd/stakmaskin....




 Igår kl 23.00 drog jag igång projekt måla golv...Alltså någon målare kommer det aldrig bli av mig...Mellan kl 03-04 flödade svordomarna och jag var helt slut...Två varv med en miniroller...Rödare blev det men även lite flammigare...Har nu halva gymmet kvar HJÄLP NÅGON!!!!!!










 04.10 




 Och gissa vad som händer när jag är klar??? Jo jag spiller ut färg på mattan i repan!!! Så jag panikgnuggade och vid fem snåret drog jag äntligen hem!




 Klickade hem träningskläder kors i taket! Under Armour från Sportamore...Tights 299:- Topp 299:-




 Hållit i ett papper med ett budskap precis som så många andra...Alla är vi lika mycket värda!









 Myskväll med Julia IDOL och PARADISE HOTEL...




Fruktsallad...


Efter att sovit tre timmar i morse så är jag nu helt slut...Träning var inte att tänka på så nu blir det tidig kväll och upp och jobba imorgon och ladda för träning! Och ni där ute, GLÖM INTE PROVA PÅ VECKORNA hos Gymmix!!!!! 


Trevlig kväll!


<3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar