torsdag 2 oktober 2014

Visste att den här veckan skulle bli grym...


I tisdags ringde Jonna mig...En tjej som jag tack vare Instagram fått kontakt med...Att någon med så stor kompetens inom träning och hälsa ägnade sin tid åt lilla mig gör mig så varm om hjärtat...Hon är utbildad hälsopedagog, träningsfysiolog, PT och crossFit instruktör och besitter stor kunskap inom allt som gäller kroppen...Det är nämligen så att hon gått igenom samma helvete som jag gjorde i maj...När jag läser hennes blogg så är det ruskigt lika fast hon hade sin smärta på motsatt sida...Det är idag sex år sedan hon opererade sig och idag kör hon på och fixar riktigt tunga marklyft och kör på med Cross Fit då hon kan allt inom teknik och vet hur viktigt det är med en stabiliserad bål...Sen att hon tränar ihop med självaste Jenny Jacobsen som tagit några SM guld i Cross Fit säger ju en hel del...Hur som helst så är jag så TACKSAM att hon ringde och delade med sig tips och råd och hon sade att jag behöver bara slå en pling om jag undrar nått...Tack snälla Jonna!








 Jenny Jacobsen














 Infört lite vilodagar...





 Sköter min bålträning till 100% och börjar ge resultat...Sjukt nöjd att jag inte fuskar!





 Kvällsmat kl 20.00 innan ett kvällspass med Sara...




 Vi matade dips och pushups som uppvärmning och sen körde vi på varsit håll...









 Sa jag grym vecka!!!! <3




LYCKA! Ikväll körde jag och Susanne ett pass Power-Fit för ett gäng på Citygym och gissa vad? Jag fröken Lundh som inte kört något som har med kondition att göra sen sex månader tillbaka fick äran att delta två varv...Alltså vilken endorfinkick!!! Jag bara älskar den här typen av träning!!! Alla gör sitt och vad dom kan, och jaaaa jag fick fuska lite på vissa övningar men kan lova att jag gick ALL IN på det stationer jag fixade...Jag bestämde innan passet att bara köra ett varv men NEJ jag vill ha MER!!! Kondition och styrka för hela kroppen och kan lova att jag kommer få problem att gå imorgon efter Wallball, utfallshopp och djupa benböj med en kettlebell stående på två stepbrädor...Nu kör jag 48 timmars regeln vilket innebär att jag tillåter mig ha lite ont men om jag inte har det efter den tiden så är det ok att köra på igen med samma övningar...Hoppas av hela mitt hjärta att jag vaknar och allt känns bra för det här vill jag ha mer av!







 Fröken näst längst till vänster flinar nästan runt!




 Avslappnande hett bad fick runda av kvällen!





Imorgon har jag tid hos Sandra och önskade jag vågade mig på att återskapa den här hårfärgen som är lite mer varm än min blonda kalla nyans...Återskapade gärna hyn oxå ;) Bild från 2012


Som sagt...Grym vecka so far! Så glad att ha så många fina människor runt mig som bryr sig och bara finns där och ni är guld värd hela högen!!! LOVE you!


Tacksam trött utpumpad kryper jag ner i sängen bredvid mitt <3


Godnatt!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar