söndag 19 oktober 2014

Är det något jag ÄLSKAR så är det helger...Mys, god mat, träning och bara vara...




Eat and grow...Börjar känna att ett större matintag får musklerna att växa...Här nypumpad dock ;)






 Powergänget i onsdags...




 Torsdagsmos för benen...Nu ska dom växa!!! Pinnar ska bli stockar ;)



Mitt Pass:

100 Benböj till uppvärmning

50  Benböj mot pilatesboll och viktplatta 10 kg

100 Utfallssteg

100 Sneda utfallssteg med viktplattor 2x5 kg

25   Raka utfallssteg

100 Höftpress med vikt 4x25

100 Uppkliv på box med viktplattor 4x25

Avslutar med mage









 Ser lite plågad ut i minen...






























DONE!!!!





 Skönt att äntligen kunna springa med Milo!











 Lyxade till med en utelunch innan träning...12 potatisar for ner!!!!




 Fick med mig en påse med ett välbehövlig innehåll från Kardemumma...Bloggar om det till veckan ;)





 Soffläge efter mycket mat och ladda för ett pass i gymmet!





 Mot gymmet för biceps/triceps...





 I lördagskväll for vågtången fram för första gången på två år...Shit vilken volym man får och toppen om man som mig har rätt tunt hår...





 Ser så mycket fylligare ut...




Lördag




 På med nya favoritskorna och ut för en fika och lite shopping på byn...




 Min nya blus från HM for på...




 199:- HM




 Köpte mig en ny klänning på Fifty...Märket Rut & Circle och prisvärda 299:-















Blev en god middag hemma med oxfilé....






 00.20 var vi på gymmet och städade...Goaste Lea fixade som alltid barnrummet ;)




 Söndagsmys i soffan för mamman och söndagsfys för dottern...




 Firade Inga som fyllt ett finger...









 Alltså den lilla tösen med de härliga vecken kan vara det sötaste jag någonsin skådat!





 Mmmmm....




 Alltså hallå! Så GODA! Anna kan hon!




 Köpte sötaste klänningen från Zinko...









 Syskonkärlek <3




Söndagsformen...Min magträning börjar ge resultat! Det går sakta men bättre än inget...







En UNDERBAR helg är slut och ser fram emot nästa och tror att den bjuder på lite vin och utgång...

Trevlig söndagskväll på er!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar