onsdag 25 juni 2014

Söndagsmiddag vid havet, lunch vid stranden och ett besök på IKEA...

I söndags åt vi en god middag på  restaurang Rama som ligger ett stenkast från vår lägenhet...En spansk trubadur, havet som utsikt och kvällssol gjorde det helt magiskt...Vi stekte vårt kött själva och till det blev det potatisgratäng och en god sallad...




































































 


Måndag och en strandlunch och sen lite slappa på stranden innan vi drog in till Puerto Banus för shopping...Beställde fisk för omväxling skull och det var som vanligt gott, säg nått jag inte gillar ;)














 Vi valde själva vilken fisk vi ville ha...


































Mot Puerto Banus...




 Efter många om och men slog jag till...



I morse vaknade vi till sol men innan vi hann ut vid elva så drog ett rejält oväder in över Marbella...Vi bestämde oss för en lunch på IKEA så vi drog iväg fort då vi såg att eftermiddagen skulle bli fin och nog ville vi ha lite sol på oss sista dagen...




 Morgonsol vid 09.00





På med kläder och iväg...




















 OPS! Alltså vad hände!!! Garvade gjorde jag åt den bandyrumpan!




 Fick med oss ett olivträd hem...














 Snart får den flytta ut på den franska balkongen där solen inte ligger på...




Under fyra veckor när jag var dålig tappade jag 9 kilo och bara under en vecka har jag ganska säkert gått upp 5 kilo!!! Äntligen ser jag hälsosam ut igen och har laddat kroppen med massor av energi i form av mat och vila, jaaaa lite socker också ;), för att orka komma igång med träningen och rehabiliteringen när jag kommer hem...Har bara tränat ett pass här och totalt fyra pass under de två senaste månaderna så gissa vem som är tokladdad!!! Men ska ta det lugnt och inte pressa kroppen...




 Men vart har rumpan tagit vägen? På åtta veckor förlorar man allt!!!




 Klockan 16 kom solen!


















Blev en tur med bilen till ett favoritställe under kvällen...M WOK som har MASSOR med mat...Har bloggat om det förut men gör det gärna igen för shit pomfritt vad allt är gott där...









 Måste tipsa om dessa skönheter i guld och svart...Finns på Zara för 180:-









 Innan dessa två tallrikar så var det en tallrik med friterat och en massa skaldjur och musslor...



















































Nu är resväskan packad och imorgon åker vi hem...Vill inte till kylan men dock till våra barn och Milo...Den här veckan har varit helt underbar och kommer sakna vårt paradis nått oerhört men om fyra veckor är jag här igen och längtar redan...TACK älskade Misha för en oförglömlig vecka med massor av glädje, pratstunder och skratt...Royo Bom och spruckna shorts är bara en del av allt tok...







Godnatt!


<3 <3 <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar