måndag 30 juni 2014

Måndag...




Texten talar för sig själv...





Ännu en dag med trist väder så Lea fick mamman att ta på sig en blus och iväg på en fika på Café Verandan...





 Fröken Martinsson fixade en personliga cappuccino och gissa om den var god? JA!!!




 Lea min Lea vad jag är glad att just jag fick bli din mamma <3




 Shoppade armband på Zinko och det var inte svårt att välja bokstäver ;)




 Det syns verkligen att jag fått tillbaka mina kilon och trivs med min vikt igen...Nu behövs lite mer muskler för att tighta till skinnet ;) Får dock inte köra mage på några månader men man får automatiskt lite när man jobbar på med hantlarna...





 Dagens middag blev gårdagens sallad pimpad med ugnsstekt lax...Och till det ägg, rostbröd med ingniden vitlök stekt i olivolja och creme fraiche med italiensk salladskrydda...Snabbt och gott!
























Eftersom jag är en riktig virrpanna så ställde jag klockan i onödan igår för det är imorgon jag ska vara hos sjukgymnasten...Så det är upp tidigt som gäller men jag är van som har en hundvalp ;)


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar