måndag 23 juni 2014

Saknar våra barn och Milo men dock inte kylan...


Dagarna går och vi njuter av varje ögonblick...Jag har gått framåt i mitt tillfrisknande och idag började känseln hitta tillbaka på baksidan av låret...För fem dagar sedan trodde jag aldrig på att det skulle gå så här fort då doktorn sade att det kan ta upp till ett år...Men sol, värme och lugna dagar har gjort sitt...

För övrigt är Misha och jag helt överens om att lägenheten i Spanien är den bästa investeringen någonsin...Vi vill nästan nypa oss i armen för att se så att vi inte drömmer...Vi kan sitta och bara se oss omkring och vi älskar det vi ser och är så nöjda och ångrar inte en sekund att vi valde just Carib Playa...




SAKNAR våra barn och Milo men om två dagar ses vi <3
























Lunch på balkongen...









Kärt återseende då Sergej Lomanov och Misha tog en match...




En kväll i Puerto Banus...



Klänning på och för en gångs skull smink...




Hard Rock Cafe såklart...









Sjukt gott!






































Men alltså hallå! Det godaste jag smakat!




Blev någon timme i hamnen och hade första parkett för att se alla grymma bilar glida förbi...




Väl hemma så på med nya toppen från Nike...Faktiskt mitt enda köp i Puerto...



En heldag på Puerto Banus Strand...











































I morse när vi skulle dra så upptäckte vi att Mishas Ray Ban var borta...Letade överallt men gav upp tillslut och begav oss mot Puerto...Men vi kunde inte sluta älta vart dom kunde vara...Hade han glömt dom i hamnen på någon affär, kanske var dom i shortsen där hemma eller hade han tappat dom? Ja vi till och med skämtade om vad som kunnat skett...Misha ville stanna och köpa nya men där sa jag njet! Tyckte vi skulle kolla på affärerna vi varit på kvällen innan och han höll med...Men väl på stranden så var det ljust så jag föreslog kopior och det blev ett ok...Han har alltid velat ha vita och då äntligen fick han chansen när jag tycker att han är snyggast i svarta...20 euro skulle försäljaren ha men vi prutande till 10...Nöjd lutade han sig tillbaka och efter en stund skulle han inspektera dom och upptäcker att det inte ens står Ray Ban på kopian utan Royo Bom!!! Egentligen inte så kul men vi skrattade rejält kan jag lova...

Väl hemma så kutade jag till hans shorts för jag var hundra på att dom skulle ligga där men nej! Vet att Misha inte är en slarver men vart var dom? Han låg i soffan och sade till mig att jag känner att dom är här hemma och minuten efter går jag in och kollar påsarna med flickornas presenter och vad hittar jag, jo Mishas svarta Ray Bans!!! Blev så jädra ivrig så jag drog på mig dom och sprang in och skrek och han skrek ännu högre...Alltså grannarna måtte tro vi är tokiga men efter en dags funderingar som sög energi så var lyckan total :) Och bör tillägga att både jag och Misha hade varsin gång letat i påsarna men dom låg på högkant!





Yeah  Royo Bom!




















Underbar dag helt enkelt!


Vid 15 tiden gav vi upp för att gå in till hamnen och fika och strosa runt...













Snygga bilar fanns det gott om...









En svensk som äger denna...









































Testade en till variant och jag blev lika såld på den!



















 Men oj!





 SAKNAR er!





Älskade Milo med sin underbara sovstil! Tack Julia för att du skickade bilden <3




 Vår lägenhet uppe till vänster...



Jag är så värd detta efter 6 jobbiga månader och den här personen har gjort allt och lite till...Hjälpt mig genom den svåra tiden då jag själv inte orkade och var på väg att ge upp...Tacksamhet är ett ord men jag känner så mycket mer och i dag vågar jag vara lycklig fast jag bär på många jobbig minnen och en rädsla för att det ska hända igen...Underbara Misha <3










Godnatt!


<3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar