tisdag 17 juni 2014

ÄNTLIGEN gym!



 Livet ler mot mig igen och jag ler mot livet...





 Behövde inte ta några stygn då de var absorberande...




 Allt har läkt fint men ett långt ärr blir det, tur man inte ser det själv ;)




 ÄNTLIGEN en timme i gymmet! Låga vikter och många reps med 100% fokus...




Efter 8 veckor var det skönt att känna att musklerna fick jobba!



Har precis packat klart inför resan till Spanien imorgon...Åtta dagar och önskar mig MASSOR med sol! Som alltid packar jag i sista sekunden men allt jag behöver finns ändå på plats bla min sambo som kom fram i morse kl 04 och han startade resan i lördags på morgonen och gissar på att han är rätt stel efter 400 mil i bil ;) Själv gruvar jag mig för att köra till Arlanda men åker i tid så jag kan stanna ofta och sträcka på ryggen...
Så nu säger jag godnatt och hörs nästa gång då jag är i Marbella <3


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar