tisdag 10 juni 2014

Bilder och mera bilder....

Jag mår bättre och lyckats klättra upp i vikt med 2,5 kg...Stoppar i mig till höger och vänster och börjar få mer kroppsfett men nog är jag en aning benig ännu...Foten har inte gett mig en vink till att vilja börja fungera men jag väntar och väntar...Annars flyter dagarna på och mellan varven blir jag rastlös och saknar jobb och träning massor men idag njöt jag av solen och tog en premiärtur till Nore för att njuta av det otroligt vackra vädret...



En bild på Lea i Puerto Banus...Älskar den <3




 Överraskning från sambon...




 Ja när rumpan blir för liten så behövs lite nytt ;)




 Misha & Milo










 Han skulle aldrig få komma in i sovrumet hette det! Hm...





Varit in och bytt skydd...




Att vakna en tisdagsmorgon till klarblå himmel är oslagbart...






Morgon gympa i steeeeksol! Kör några få övningar med en 3 kg hantel...




Nore men tyvärr inget bad då jag bör avstå i tre veckor efter operation...





 Oljning av trallen...














Lite mörkare...





 Blev en kvällstur till Nore med Lea och Milo....









Efter en grillad med räksallad så blev det maränswiss på kvällningen...







Kolla in XXLsport på nätet...Bra priser och snygga kläder...






Inga muskler kvar i armarna och SAKNAR att få trycka på i gymmet...Till hösten hoppas jag att det ska funka...



Lagade det vi i Ljusdal kallar Sailer Toast och shit vad lättlagat och gott...Testa vettja! Hela familjen gillade den och ska absolut lagas igen...









































Imorgon bär det av till Uppsala för att fira min systerdotter som tar studenten men gruvar mig för bilresan då jag egentligen inte bör åka/köra bil på fyra veckor då kotan belastas extremt men tur det går att fälla bak ryggstödet....Milo får åka till Camilla och Peter då han inte alls gillar bilåkning men vi övar...


<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. "Han skulle aldrig få komma in i sovrumet hette det!", snart så ligger han där vid din kudde ;)

    SvaraRadera
  2. Haha! Rädd för det men ska hålla mig 😁

    SvaraRadera