söndag 2 juni 2013

Y e s t e r d a y . . .

Kort dag på jobbet och slutade tolv...Vilket väder!!! Men orkade inte med solen så det blev soffan istället...Att ställa sig vid spisen var heller inget att tänka på så jag och Julia intog middagen på favorithaket Målet...Tänk om man kunde få slippa laga mat...Drömmen är att ha en egen kock som fixar den där supergoda och nyttiga maten men gissar på att den aldrig slår in så jag får fortsätta lyxa till det med att äta ute mellan varven...







Ja Julia fotar riktigt bra...



Måååååålet!



Fredagsfika på Finess hanns också med...



En timme senare då maten knappt lämnat strupen och landat i magsäcken så stod man där på gymmet och inväntade vår EFTERLÄNGTADE "broiler"...Då hon numera jobbar borta på veckorna så är våra möten begränsade men denna fredag hade hon avvarat någon timme för mig och Carro...Tänk att med den människan i närheten så är det inte svårt att dra på smilbanden...När vi stod och såg på när Fredrik körde benböj med 190kg så knallade "broilern" fram och sade  att det där är inga problem för mina ben men förklarar fint att det är själva nackpartiet som skulle ta stryk...Hahaha!!! Hon är helt enkelt underbar och ger mig energi!



Topp från NIKE Zalando...















Lite tungt för fröken Lundh med Ulrica peppade....



Och putar man med munnen så funkar allt ;)




YEAH! Upp kom dom då!



Här körde brudarna snatches och burpees....Jag fick fint sitta och se på men snart fixar jag det...







Grymt starka tjejer det där...











På kvällen kom pappan i huset hem efter en vecka i Paris...Med sig hade han lite presenter ME LIKE!











Kärlek direkt från Paris...







Tycker han jag luktar svett? ;)




Halsdukar till alla...



Efter en god middag på Stadt med min chef och hans fru så lämnar jag bloggvärlden för sängen...


Godnatt!

<3 <3 <3




2 kommentarer: