tisdag 4 juni 2013

Känner att jag lever igen...




Igår var jag på gymmet och tränade...Kvällens utmaning var att trycka på med ben och rumpa...Min bakdel har under dessa sex veckor utan Bodypump förvandlats till en liten, väldigt liten degklump...Jag har verkligen inte en endaste muskel kvar så där och då var det bara att börja om i princip från noll! Jobbigt att känna att orken inte fanns men vet att den kommer hitta tillbaka till mig och sen får det ta den tid det tar...Hur som helst var det skönt att få lämna gymmet med gelékänslan från knäskålshöjd och uppåt...



Blygsamma kilon som dock levererade träningsvärk...









Eftersom jag inte kört så långa pass så valde jag att ikväll delta på sommarpumpen trots att jag tränat fyra dagar i rad....Vår fantastiska ledare Hanna höll i kvällens timme och hon är så grym på det hon gör...Ett härligt gäng var på plats och jag personligen gjorde mitt första BPpass på SEX HELA veckor!!! Gissa om att jag var som ett barn på julafton...Att ÄNTLIGEN få greppa stången och känna hur tyngden av viktplattorna sätter igång varenda muskel ikroppen...Ja det är en obeskrivbar lyckokänsla och gissa om att jag var nöjd efteråt trots att jag inte kunde utföra alla övningar men hoppas att jag snart är helt återställd och få göra det jag älskar, köra på och ge allt och lite till ;)







Hanna körde en gammal goding som sved rejält...



Lite gott efter träningen...Keso med jordgubbar, clementiner och bananer...



Eftersom jag inte kunde ladda upp mina 97 bilder från Gymmix avslutning i söndags på hemsidan så blev jag tvungen att lägga dom på min sida på Facebook så därför låter jag bli att blogga om passet men det var hur TOKroligt som helst! Och passar på att tacka alla underbara ledare och deltagare och vi ses till hösten! Men dock är det en bild jag bara MÅSTE lägga ut...En av våra instruktörer som ger allt och lite till så kinderna blossar...



Jihaaa!!!



Camilla, Carro, Anna-Lena och Susanne...




Sällan jag kan vara allvarlig på kort men den här minen kommer på grund av ren träningsglädje kan jag lova!


Jag är fylld av endorfiner efter dessa dagar och mår bättre än på länge...Nu ser jag framåt och hoppas alla bitar faller på plats så jag kan få bli hel igen...

Kram och Godnatt!


<3 <3 <3


4 kommentarer:

  1. Men tusen tack för att du lyckades fånga mig i just DET snygga upphoppet! Gulle dig! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Nästa helg kommer jag och min man åka upp till Ljusdal. Vilka öppet tider har gymmet för oss som inte har kort? Vi har inte heller facebook så vi kan inte kolla där. De senaste gångerna har vi stått utanför dörrarna och glott. Tänkte ha lite framförhållning och ta reda på tiderna innan den här gången! /Vickan

    SvaraRadera
  3. Hej! Välkomna är ni! Sätter numera upp veckans bemannade tider varje söndagkväll då jag bestämt hur jag ska jobba så kika där 😉

    SvaraRadera
  4. Haha! Lite svårt för er att läsa den kom jag på 😉 Slå en signal på 0702975258 så löser vi det 😉

    SvaraRadera